NFON AG heeft tijdens een internationale persconferentie in München voice for Microsoft Teams gelanceerd. Dit voegt twee communicatieplatformen samen in één aanbod: Microsoft Office 365 met Microsoft Teams en Cloudya, het telefoonsysteem uit de cloud.
César Flores Rodríguez, Chief Sales Officer van NFON AG: “Met Nvoice for Microsoft Teams bedienen we de behoeften van een zich snel ontwikkelende markt. We blijven het digitaliseringsoffensief in Europa aandrijven en zetten een volgende stap in de verdere groei van onze telefonie-oplossingen uit de cloud.”
Op de foto boven : Hans Szymanski, Chief Executive Officer en Chief Financial Officer, NFON AG
Eenvoudig
In combinatie met Microsoft Teams wordt voor de eindgebruiker een verbinding gecreëerd die niet alleen de eenvoud, onafhankelijkheid en betrouwbaarheid van het kernproduct Cloudya biedt, maar ook toegang tot de PSTN-wereld levert. Markus Krammer, Vice President Products & New Business bij NFON AG: “We breiden de flexibiliteit van onze high-performance cloud PBX uit met het Teams-samenwerkingsplatform. De klanten vragen om de perfecte zakelijke oplossing en alle handige features voor hun telefoonsysteem. We zijn erin geslaagd om het beste van twee werelden samen te voegen. Dit is vrijheid in bedrijfscommunicatie: we luisteren, we handelen, we leveren.” Verschillende communicatie-features stellen mensen in staat om te communiceren zoals ze dat willen. Markus Krammer: “Nvoice for Microsoft Teams maakt deel uit van het NFON-portfolio, richt zich precies op de behoeften van de bedrijfscommunicatie en verenigt alle communicatie in het NFON Cloud-platform.” Partners hebben de mogelijkheid om NFON Premium Solutions zoals Ncontactcenter, Nhospitality en Neorecording in combinatie aan te bieden – allemaal via dezelfde leverancier. Bovendien is er geen extra hardware nodig, licenties kunnen apart worden aangeschaft en eenvoudig worden toegevoegd. De schaalbaarheid en flexibiliteit komen tot uiting in een transparant en eenvoudig contractontwerp en korte opzegtermijnen. De kosten per gebruiker en aansluiting bedragen één euro.
Groei
Sinds de oprichting in 2007 is NFON AG voortdurend gegroeid. De beursgang in 2018 (Frankfurt Stock Exchange, Prime Standard) was een belangrijke stap in de expansiestrategie. Met de lancering van het nieuwe kernproduct Cloudya, de overname van Deutsche Telefon Standard AG in het begin van dit jaar en de opening van nieuwe vestigingen in Italië en Frankrijk, wordt de bedrijfsstrategie consequent voortgezet: Groei! Hans Szymanski, Chief Executive Officer & Chief Financial Officer van NFON AG: “Wij begrijpen de klant, de partner en de complexe behoeften van de markten. Wij verhogen de diversiteit en functionaliteit van onze diensten voor Europese bedrijven. NFON voor Europa betekent ook: We hebben de duidelijke focus om nummer 1 te worden in Europa.” Op 10 oktober 2019 hebben de lezers van de Funkschau** het kernproduct Cloudya uitgeroepen tot het beste telefoonsysteem uit de cloud.